اسحاق ڈار کے ستارے گرد ش میں چیئرمین نیب نے ایسا حکم جاری کردیا کہ سابق وزیر خزانہ کے پاؤں تلے سے زمین نکل جائے

3  دسمبر‬‮  2020

اسلام آباد (این این آئی) نیب بورڈ نے دو کرپشن ریفرنسز اور سابق وزیر اسحاق ڈار، سابق وزیر اعلیٰ گلگت بلتستان حافظ حفیظ الرحمن کے خلاف انکوائری کی منظور ی دیدی۔ جمعرات کو چیئرمین نیب کی زیر صدارت ایگزیکٹو بورڈ کا اجلاس ہوا جسمیں نیب بورڈ نے دو کرپشن ریفرنسز کی منظوری دے دی۔

اعلامیہ کے مطابق سی ڈی اے کے سابق ڈائریکٹر اسٹیٹ مینجمنٹ اسد اللہ فیض اور دیگر افسران کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا۔اعلامیہ کے مطابق سی ڈی اے افسران نے کلینک کے لئے مختص پلاٹ کمرشل مقاصد کے لئے فروخت کیا۔اعلامیہ کے مطابق سی ڈی اے افسران نے قومی خزانے کو 91 ملین روپے سے زائد نقصان پہنچایا۔ اعلامیہ کے مطابق اے ایس بابر ہاشمی سابق سفیر ایمبیسی آف پاکستا ن صوفیہ اور دیگر کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا۔جاری اعلامیہ کے مطابق ملزمان پر مبینہ طورپرسفارتخانہ کے فنڈز میں خردبرد کرنے کا الزام ہے۔اعلامیہ کے مطابق نیب بورڈ نے انوسٹی گیشنز کی منظوری دی ہے۔ اعلامیہ کے مطابق سید طلعت محمودچیف ایگزیکٹیو آفیسر زرعی ترقیاتی بینک کے خلاف کرپشن تحقیقات ہو گی۔ اعلامیہ کے مطابق پاکستان سپورٹس بورڈ لیاقت جمنازیم کے افسران /اہلکاران اور دیگر کے خلاف بھی کرپشن الزامات پر تحقیقات ہو گی۔اعلامیہ کے مطابق نیب بورڈ نے کرپشن شکایات پر 7انکوائریوں کی منظوری دی۔

اعلامیہ کے مطابق اسحق ڈار،سابق وزیر خزانہ،سید مہدی شاہ، سابق وزیر اعلیٰ گلگت بلتستان کے خلاف انکوائری ہو گی۔اعلامیہ کے مطابق وزارت مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی کے افسران/اہلکاران کے خلاف انکوائری ہوگی۔اعلامیہ کے مطابق ملک تنویر اسلم اعوان سابق رکن صوبائی اسمبلی پنجاب اور دیگر،نمرا تنویر، راحیلہ اصغر اور اصغر نواز کے خلاف انکوائری کی منظوری دی گئی

موضوعات:



کالم



فواد چودھری کا قصور


فواد چودھری ہماری سیاست کے ایک طلسماتی کردار…

ہم بھی کیا لوگ ہیں؟

حافظ صاحب میرے بزرگ دوست ہیں‘ میں انہیں 1995ء سے…

مرحوم نذیر ناجی(آخری حصہ)

ہمارے سیاست دان کا سب سے بڑا المیہ ہے یہ اہلیت…

مرحوم نذیر ناجی

نذیر ناجی صاحب کے ساتھ میرا چار ملاقاتوں اور…

گوہر اعجاز اور محسن نقوی

میں یہاں گوہر اعجاز اور محسن نقوی کی کیس سٹڈیز…

نواز شریف کے لیے اب کیا آپشن ہے (آخری حصہ)

میاں نواز شریف کانگریس کی مثال لیں‘ یہ دنیا کی…

نواز شریف کے لیے اب کیا آپشن ہے

بودھ مت کے قدیم لٹریچر کے مطابق مہاتما بودھ نے…

جنرل باجوہ سے مولانا کی ملاقاتیں

میری پچھلے سال جنرل قمر جاوید باجوہ سے متعدد…

گنڈا پور جیسی توپ

ہم تھوڑی دیر کے لیے جنوری 2022ء میں واپس چلے جاتے…

اب ہار مان لیں

خواجہ سعد رفیق دو نسلوں سے سیاست دان ہیں‘ ان…

خودکش حملہ آور

وہ شہری یونیورسٹی تھی اور ایم اے ماس کمیونی کیشن…