منگل‬‮ ، 25 جون‬‮ 2024 

آئی فون کے اہم فیچر نے برفانی طوفان میں گم فیملی کی جان بچا لی

datetime 25  مارچ‬‮  2024
ہمارا واٹس ایپ چینل جوائن کریں

نیویارک(این این آئی)آئی فون کے ایک اہم فیچر نے امریکی ریاست اوریگون کے سرد جنگل میں گم ہوجانے والے خاندان کی زندگی بچا لی۔چھ رکنی متاثرہ خاندان اونچائی اور خراب موسمی حالات کی وجہ سے مانٹ ہڈ نیشنل فاریسٹ میں پھنس گیا۔غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق کلاکامس کانٹی شیرف کے دفتر کے ترجمان برائن میک کال نے کہا کہ وہ کھو گئے تھے اور بھاری برفباری میں واپسی کا راستہ تلاش کرنے سے قاصر تھے، نیز موسمی حالات کی وجہ سے تھکاوٹ اور نمائش کے اثرات کا سامنا کر رہے تھے۔

متاثرہ فیملی نے مدد کے لیے اپنے آئی فون پر سیٹلائٹ فیچر کے ذریعے ایمرجنسی ایس او ایس کو چالو کیا اور کلاکاماس کائونٹی شیرف کے دفتر کو شام 7:30 بجے ان کا ڈسٹریس سگنل موصول ہوا۔ایپل کا آئی فون 14 ماڈل سیٹلائٹ کے زریعے ایمرجنسی ایس او ایس فیچر کے ساتھ ڈیبیو ہوا تھا۔ یہ آئی فون 14 اور 15 کے مالکان کو موبائل سگنل نہ ہونے پر بھی ایمرجنسی سروسز سے رابطہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ آپ کو سیٹلائٹ سے جوڑتا ہے، جو آپ کے پیغامات اور مقام کو قریبی جواب دہندگان تک پہنچا دیتا ہے۔یہ فیملی منگل کو سالمن ریور ٹریل ہیڈ سے ہائیک پر روانہ ہوئی تھی۔ آٹھ میل اور 3,500 فٹ بلندی پر اس گروپ نے جس میں دو چھوٹے بچے بھی شامل تھے، خود کو خراب موسمی حالات اور گرتے ہوئے درجہ حرارت سے لڑتے ہوئے پایا۔

حالانہ انہیں ڈھونڈنے والا عملہ آل ٹیرین گاڑیوں سے لیس تھا، لیکن تلاش اور بچا ٹیم کو برف، کھڑے خطوں اور گرے ہوئے درختوں کی وجہ سے گروپ تک پہنچنے میں اگلی صبح 6 بجے تک کا وقت لگا۔ جبکہ ہیلی کاپٹر سے بچا کی کوشش موسم اور خطوں کے چیلنجوں کی وجہ سے ناکام رہی۔امدادی کارکنوں نے فیملی کو کو ٹھنڈا، گیلا اور پانی کی کمی کا شکار پایا لیکن دیگر کوئی نقصان نہیں پہنچا، انہیں دور دراز مقام سے واپس لانا بھی مشکل ثابت ہوا۔ابتدائی SOS کال کے 24 گھنٹے بعد خاندان اور ریسکیورز کو محفوظ مقام پر منتقل کر دیا گیا۔

ایپل کے ایمرجنسی ایس او ایس فیچر کو چالو کرنے کا سب سے آسان طریقہ لاک بٹن اور والیوم بٹن میں سے ایک کو پکڑ کر رکھنا ہے۔ تین سلائیڈرز ظاہر ہونے پر، آپ ایمرجنسی کال سلائیڈر پر سوائپ کر سکتے ہیں۔اس فیچر کو پہلے ہی کئی جانیں بچانے کا سہرا دیا جا چکا ہے۔ اس نے امدادی کارکنوں کو اگست میں ایک ہائیکر اور اس کے کتے کو بچانے میں مدد کی تھی، جب سیلاب کا پانی دونوں کو یوٹاہ کی ایک وادی میں بہا لے گیا تھا۔جنوری میں، ڈیلاویئر میں ایک طالب علم کو آخری لمحات میں اس کی ایپل واچ پر ایمرجنسی SOS استعمال کرنے کی بدولت کاربن مونو آکسائیڈ زہر سے بچایا گیا۔



کالم



اگر کویت مجبور ہے


کویت عرب دنیا کا چھوٹا سا ملک ہے‘ رقبہ صرف 17 ہزار…

توجہ کا معجزہ

ڈاکٹر صاحب نے ہنس کر جواب دیا ’’میرے پاس کوئی…

صدقہ‘ عاجزی اور رحم

عطاء اللہ شاہ بخاریؒ برصغیر پاک و ہند کے نامور…

شرطوں کی نذر ہوتے بچے

شاہ محمد کی عمر صرف گیارہ سال تھی‘ وہ کراچی کے…

یونیورسٹیوں کی کیا ضرروت ہے؟

پورڈو (Purdue) امریکی ریاست انڈیانا کا چھوٹا سا قصبہ…

کھوپڑیوں کے مینار

1750ء تک فرانس میں صنعت کاروں‘ تاجروں اور بیوپاریوں…

سنگ دِل محبوب

بابر اعوان ملک کے نام ور وکیل‘ سیاست دان اور…

ہم بھی

پہلے دن بجلی بند ہو گئی‘ نیشنل گرڈ ٹرپ کر گیا…

صرف ایک زبان سے

میرے پاس چند دن قبل جرمنی سے ایک صاحب تشریف لائے‘…

آل مجاہد کالونی

یہ آج سے چھ سال پرانی بات ہے‘ میرے ایک دوست کسی…

ٹینگ ٹانگ

مجھے چند دن قبل کسی دوست نے لاہور کے ایک پاگل…