امریکہ بہت جلد 2بڑے سیاستدانوں کے سوئس اکاؤنٹس سامنے لانے والا ہے جس میں اربوں ڈالر پڑے ہوئے ہیں ،یہ سیاستدان کون ہیں اور امریکہ ایسا کیوں کر رہا ہے؟

  جمعرات‬‮ 7 دسمبر‬‮ 2017  |  17:15

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک)سینئر صحافی چوہدری غلام حسین نے نجی ٹی وی پروگرام میں اظہار خیال کرتے ہوئے دعویٰ کیا ہے کہ امریکہ کے وزیر دفاع جیمز میٹس نے پاکستان کے دورے سے واپس جا امریکی وزارت خارجہ کو جو نوٹ بھجوایا ہے اس کے مطابق پاکستان میں آئندہ ماہ نئیحکومت  آنے والی ہے۔ چوہدری غلام حسین نے کہا کہ پاکستانی عوام یہ نوٹ کر لیں کہ اگلے چند گھنٹوں یا چند دنوں میں پاکستان کے دو بڑے سیاستدانوں کے بینک اکاؤنٹس کی تمام تفصیلات سامنے آنے والی ہیں۔یہ دونوں سیاستدان حکومتوں میں بھی رہے ہیں ان کے بینک اکاﺅنٹس

سوئٹزرلینڈ یا یورپ میں ہیں اور ان میں بلین ڈالرز کی ٹرانزیکشن ہوتی رہی ہے، امریکہ ان اکاؤنٹس کو ایکسپوز کرنے لگا ہے۔ چوہدری غلام حسین نے مزید بتایا کہ امریکی وزیر دفاع جیمز میٹس جب پاکستان آئے تھے تو سابق وزیر اعظم  نواز شریف نے ان سے درخواست کی تھی کہ میری جان چھڑوا دیں۔واضح رہے کہ رواں ہفتے امریکی وزیر دفاع جیمز میٹس نے اسلام آبا د کا دورہ کیا تھا جس میں انہوں نے پاکستانی کی سیاسی و عسکری قیادت سے ملاقاتیں کی تھیں۔

موضوعات:

آج کی سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں