چینی کمپنی کا پاکستان کو 5 ہزار فوٹو وولٹک کا عطیہ

15  اپریل‬‮  2024

بیجنگ (این این آئی) چین کے تعاون سے گھریلو فوٹو وولٹک پاور جنریشن سسٹم کے 5000 سیٹ مکمل ہو چکے ہیں اور جلد ہی پاکستان بھیجے جائیں گے۔ یہ منصوبہ موسمیاتی تبدیلیوں سے نمٹنے کے لیے چین کی وزارت ماحولیات کے جنوب جنوب تعاون کے تحت امداد کے منصوبوں میں سے ایک ہے۔ اسے چائنہ انرجی کنزرویشن اینڈ انوائرمینٹل پروٹیکشن گروپ (CECEP) کی لیٹیس ٹیکنالوجی کمپنی لمیٹڈ نے معاہدہ اور لاگو کیا ہے۔گوادر پرو کے مطابق گھریلو فوٹو وولٹک پاور جنریشن سسٹم کے 5000 سیٹوں میں 9 زمروں میں تقریباً 80000 مصنوعات شامل ہیں۔

پروگرام کے ڈیزائن سے لے کر پروڈکشن انسپیکشن تک، لیٹیس ہائی ٹیک نے 30 دنوں سے بھی کم وقت میں پروجیکٹ کو کامیابی سے مکمل کیا۔گوادر پرو کے مطابق یہ امداد صوبہ بلوچستان میں لگائی جائے گی جہاں بعض حصوں میں درجہ حرارت 50 ڈگری سینٹی گریڈ سے تجاوز کر سکتا ہے۔ لیٹیس ہائی ٹیک نے گھریلو فوٹو وولٹک پاور جنریشن سسٹم کے ڈیزائن کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لیے مقامی آب و ہوا کے ماحول اور لوگوں کی بجلی کی عادات کی مکمل چھان بین کی۔گوادر پرو کے مطابق یہ نظام بنیادی طور پر مونو کرسٹل لائن سلیکون فوٹو وولٹک ماڈیولز، لیتھیم آئرن فاسفیٹ بیٹریز، سولر کنٹرولرز، انورٹرز، ایل ای ڈی لیمپ، پاور بکس، فوٹو وولٹک بریکٹ وغیرہ پر مشتمل ہے۔

یہ اجزائ شمسی توانائی کو بجلی میں تبدیل کر کے گھر کی روشنی اور چھوٹے گھریلو آلات کو بجلی بنانے کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔گوادر پرو کے مطابق لیٹیس ہائی ٹیکنالوجی نے بتایاپیداوار کے علاوہ، وہ پاکستانی تکنیکی ماہرین کو چین پاکستان تکنیکی تبادلوں کو بڑھانے اور چینی تجربے کا اشتراک کرنے کے لیے تکنیکی اور تنصیب رہنمائی کی تربیت کے لیے بھی چین مدعو کریں گے۔ اس امدادی منصوبے کا کامیاب نفاذ مقامی بجلی کی فراہمی پر دباؤ کو مؤثر طریقے سے کم کرے گا، دور دراز علاقوں میں روشنی کے مسئلے کو حل کرے گا، اور موسمیاتی تبدیلیوں سے نمٹنے کے لیے پاکستان کی صلاحیت میں اضافہ کرے گا۔



کالم



آئوٹ آف دی باکس


کان پور بھارتی ریاست اترپردیش کا بڑا نڈسٹریل…

ریاست کو کیا کرنا چاہیے؟

عثمانی بادشاہ سلطان سلیمان کے دور میں ایک بار…

ناکارہ اور مفلوج قوم

پروفیسر سٹیوارٹ (Ralph Randles Stewart) باٹنی میں دنیا…

Javed Chaudhry Today's Column
Javed Chaudhry Today's Column
زندگی کا کھویا ہوا سرا

Read Javed Chaudhry Today’s Column Zero Point ڈاکٹر ہرمن بورہیو…

عمران خان
عمران خان
ضد کے شکار عمران خان

’’ہمارا عمران خان جیت گیا‘ فوج کو اس کے مقابلے…

بھکاریوں کو کیسے بحال کیا جائے؟

’’آپ جاوید چودھری ہیں‘‘ اس نے بڑے جوش سے پوچھا‘…

تعلیم یافتہ لوگ کام یاب کیوں نہیں ہوتے؟

نوجوان انتہائی پڑھا لکھا تھا‘ ہر کلاس میں اول…

کیا یہ کھلا تضاد نہیں؟

فواد حسن فواد پاکستان کے نامور بیوروکریٹ ہیں‘…

گوہر اعجاز سے سیکھیں

پنجاب حکومت نے وائسرائے کے حکم پر دوسری جنگ عظیم…

میزبان اور مہمان

یہ برسوں پرانی بات ہے‘ میں اسلام آباد میں کسی…

رِٹ آف دی سٹیٹ

ٹیڈکازینسکی (Ted Kaczynski) 1942ء میں شکاگو میں پیدا ہوا‘…