بدھ‬‮ ، 29 مئی‬‮‬‮ 2024 

پی ٹی سی ایل نے فیس میوزک میلہ پر گیمرز حب متعارف کرا دیا

13  اپریل‬‮  2019

اسلام آباد(این این آئی) پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن کمپنی لمیٹڈ( پی ٹی سی ایل) نے پاکستان نیشنل کونسل آف آرٹس اسلام آباد میں دو روزہ تقریب ’فیس میوزک میلہ2019‘ میں گیمنگ سے تعلق رکھنے والے افراد کیلئے ’پی ٹی سی ایل گیمرز حب‘ متعارف کردیا۔اس اہم گیمنگ ایونٹ کا مقصد کمپیوٹر اور گیمنگ کنسول سے لگاؤ رکھنے والے افراد کو پی ٹی سی ایل کے تیز رفتار انٹرنیٹ کے شاندار تجربہ سے روشناس کرانا ہے۔

آن لائن گیمنگ ایک مثبت تفریح اور کھیلوں کی سرگرمیوں کے ذریعہ نوجوانوں کی ترقی کا ایک اہم جز ہے اور پی ٹی سی ایل کی ڈیجیٹل حکمت عملی کے عین مطابق ہے ۔ اس موقع پر مقیم الحق، چیف کمرشل آفیسر ، پی ٹی سی ایل نے کہا، متحدہ عرب امارات میں ڈیجیٹل سروسزمیں اتصا لات گروپ کے تجربہ سے مستفید ہوتے ہوئے ، پی ٹی سی ایل ایک ایسا پلیٹ فارم فراہم کرر ہا ہے ،جہاں لامحدود انٹرنیٹ اور ڈیٹاکے ذریعے ٹیکنالوجی سے لگاؤ رکھنے والے نوجوان ملک بھر میں بغیر کسی رکاوٹ کے ملٹی پلیئر گیمنگ نیٹ ورک کا تجربہ حاصل کرسکتے ہیں۔ یہ پلیٹ فارم ایسے پر کشش مواقع پیدا کرے گا جو کہ پاکستان میں گیمنگ کمیونٹی کی پروفائل میں اضافہ کرنے میں معاون ہوں گے ، یہ گیمنگ کمیونٹی سے تعلق رکھنے والے افراد کو منفرد اور مربوط پلیٹ فارم کے ذریعہ سماجی رابطہ اورمقابلہ کرنے کا موقع مہیا کر رہا ہے۔پی ٹی سی ایل ملک کا سب سے بڑا انٹرنیٹ سروس مہیا کرنے والا ادارہ ہونے کے ناطے ، اس ضرورت سے مکمل واقف ہے کہ اعلیٰ معیار کی براڈ بینڈ سروس سے ہی گیمنگ کا بہترین تجربہ اور دنیا کے معروف گیمنگ سروز تک رسائی ممکن ہے ۔ پی ٹی سی ایل ایشین اور یورپی ممالک میں موجود گیمنگ سرورزپر اپٹیماےئزیشن (optimization) اور پییرنگ (peering) کی بہتری کیلئے بھی اقدامات کر رہاہے۔کمپنی نے نیٹ ورک ٹرانسفرمیشن پروجیکٹ(NTP)میں اپنے نیٹ ورک کواپ گریڈ کرنا شروع کردیا ہے جس کے ذریعے پاکستان بھر میں 100اہم ایکس چینجز کو اپ گریڈ کیا جا رہاہے۔ NTPکے ذریعہ پی ٹی سی ایل پہلے ہی مخصوص علاقوں میں فائبر ٹو دی ہوم (FTTH) جیسی سہولیات فراہم کررہا ہے جہاں جدید ٹیکنالوجی کی حامل 100mbpsکی تیز رفتار سروس Gigabit Passive Optical Network

(GPON)بھی فراہم کی جا رہی ہے۔ جو صارفین کو بلا رکاوٹ لا محدود ڈیٹا اور اسٹریمنگ کی سہولت سمیت بلاتعطل انٹرنیٹ اور ناقابل فراموش گیمنگ تجربے کی فراہمی کو یقینی بناتا ہے۔ اس قدم کے ساتھ پی ٹی سی ایل ڈیجیٹلی کنیکٹڈ پاکستان کے عزم کی جانب گامزن ہے۔

موضوعات:



کالم



ٹینگ ٹانگ


مجھے چند دن قبل کسی دوست نے لاہور کے ایک پاگل…

ایک نئی طرز کا فراڈ

عرفان صاحب میرے پرانے دوست ہیں‘ یہ کراچی میں…

فرح گوگی بھی لے لیں

میں آپ کو ایک مثال دیتا ہوں‘ فرض کریں آپ ایک بڑے…

آئوٹ آف دی باکس

کان پور بھارتی ریاست اترپردیش کا بڑا نڈسٹریل…

ریاست کو کیا کرنا چاہیے؟

عثمانی بادشاہ سلطان سلیمان کے دور میں ایک بار…

ناکارہ اور مفلوج قوم

پروفیسر سٹیوارٹ (Ralph Randles Stewart) باٹنی میں دنیا…

Javed Chaudhry Today's Column
Javed Chaudhry Today's Column
زندگی کا کھویا ہوا سرا

Read Javed Chaudhry Today’s Column Zero Point ڈاکٹر ہرمن بورہیو…

عمران خان
عمران خان
ضد کے شکار عمران خان

’’ہمارا عمران خان جیت گیا‘ فوج کو اس کے مقابلے…

بھکاریوں کو کیسے بحال کیا جائے؟

’’آپ جاوید چودھری ہیں‘‘ اس نے بڑے جوش سے پوچھا‘…

تعلیم یافتہ لوگ کام یاب کیوں نہیں ہوتے؟

نوجوان انتہائی پڑھا لکھا تھا‘ ہر کلاس میں اول…

کیا یہ کھلا تضاد نہیں؟

فواد حسن فواد پاکستان کے نامور بیوروکریٹ ہیں‘…