ہفتہ‬‮ ، 22 جون‬‮ 2024 

اگر آپ یا آپکا کوئ پیارا سگریٹ پینے کا عادی ہے تو یہ ضرور پڑھیں

datetime 6  ‬‮نومبر‬‮  2014
ہمارا واٹس ایپ چینل جوائن کریں

تحقیق کے بانی نارتھ ویسٹ یونیورسٹی فین برگ اسکول آف میڈیسن کے پروفیسر بوگڈین پیٹرکا کہنا ہے کہ سگریٹ نوشی کرنے والے افراد سگریٹ نوشی نہ کرنے والے افراد کے مقابلے میں تین گنا زیادہ کمر کی شدید تکلیف میں مبتلا ہوجاتے ہیں۔ سگریٹ انسانی دماغ کو متاثر کرتی ہے جس کے باعث دماغ کمر میں ہونے والی تبدیلیوں پر ردعمل کم کر دیتا ہے جو درد کی شدت میں اضافے کی وجہ بنتی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ یہ نتائج کمر کی تکلیف میں مبتلا سیکڑوں مریضوں کے مطالعے کے بعد حاصل کئے گئے ہیں، ایسے مریضوں کے پانچ مختلف اوقات میں ایم آر آئی کیا گیا اور ان سے کمر کی تکلیف شدت سے متعلق پوچھا گیا۔

تحقیق سے یہ بات سامنے آئی کہ دماغ کے دو حصے نیوکلیس کو کمزور کرنے والے اور کارٹیکس کے سرکٹ جو کسی نشے کےعادی فرد کے رویے کو ظاہر کرتے ہیں سگریٹ نوشوں میں بہت زیادہ مضبوط ہوتے ہیں اورتیزی سے اپناکام کرتے ہیں۔ سگریٹ نوشی دماغی خلیوں کے کام کو متاثر کرکے تکلیف کا راستہ بناتی ہے جب کہ اس سے آکسیجن کا ٹشوز تک پہنچنے کا راستہ بھی متاثر ہوتا ہے جس سے جوڑوں اور ہڈیوں کا درد پیدا ہوتا ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ سرکٹ ان لوگوں میں اپنی سرگرمی کم کردیتا ہے جو اپنی مرضی اور خواہش سے سگریٹ نوشی ترک کردیتے ہیں جس کے نتیجے میں ان کی کمر تکلیف کی شدت میں تیزی سے کمی آجاتی ہے۔ ریسرچرز کا کہنا ہے کہ اس سے یہ بات بھی سامنے آئی ہے کہ صرف سگریٹ نوشی ہی نہیں بلکہ کسی بھی درد اور نشے کے عادی ہونے کے درمیان گہرا تعلق ہے، ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ ادویات درد کو کسی حد تک کم تو کردیتی ہے تاہم دماغ میں موجود اس سرکٹ کی تیزی پر اثر انداز نہیں ہو سکتی۔

واضح رہے کہ 2012 میں امریکا میں ہونے والی تحقیق نے بھی ثابت کیا تھا کہ سگریٹ نوش سگریٹ نہ پینے والوں کے مقابلے میں کمر کی بیماریوں کا زیادہ شکار ہوتے ہیں۔

موضوعات:



کالم



صدقہ‘ عاجزی اور رحم


عطاء اللہ شاہ بخاریؒ برصغیر پاک و ہند کے نامور…

شرطوں کی نذر ہوتے بچے

شاہ محمد کی عمر صرف گیارہ سال تھی‘ وہ کراچی کے…

یونیورسٹیوں کی کیا ضرروت ہے؟

پورڈو (Purdue) امریکی ریاست انڈیانا کا چھوٹا سا قصبہ…

کھوپڑیوں کے مینار

1750ء تک فرانس میں صنعت کاروں‘ تاجروں اور بیوپاریوں…

سنگ دِل محبوب

بابر اعوان ملک کے نام ور وکیل‘ سیاست دان اور…

ہم بھی

پہلے دن بجلی بند ہو گئی‘ نیشنل گرڈ ٹرپ کر گیا…

صرف ایک زبان سے

میرے پاس چند دن قبل جرمنی سے ایک صاحب تشریف لائے‘…

آل مجاہد کالونی

یہ آج سے چھ سال پرانی بات ہے‘ میرے ایک دوست کسی…

ٹینگ ٹانگ

مجھے چند دن قبل کسی دوست نے لاہور کے ایک پاگل…

ایک نئی طرز کا فراڈ

عرفان صاحب میرے پرانے دوست ہیں‘ یہ کراچی میں…

فرح گوگی بھی لے لیں

میں آپ کو ایک مثال دیتا ہوں‘ فرض کریں آپ ایک بڑے…