ہفتہ‬‮ ، 22 جون‬‮ 2024 

پاکستانی نوجوانوں میں خودکشی کے رجحان میں خطرناک حد تک اضافہ

datetime 31  مئی‬‮  2024
ہمارا واٹس ایپ چینل جوائن کریں

کراچی(این این آئی)پاکستانی نوجوانوں میں خودکشی کے رجحان میں خطرناک حد تک اضافہ ہوا ہے اور روزانہ 50 سے 55 افراد اپنی زندگیوں کا خاتم کر رہے ہیں۔میپنگ یوتھ مینٹل ہیلتھ لینڈ سکیپسکی جانب سے پاکستان، مصر، انڈونیشیا اور ویتنام کی بصیرت کے عنوان سے مباحثے کا انعقاد کیا گیا۔ اس میں ان ممالک کے دماغی صحت کے ماہرین نے نوجوانوں کو درپیش چیلنجوں اور ساتھ ساتھ سرکاری اور نجی اداروں کی طرف سے ان خدشات کو دور کرنے اور دماغی صحت کے سپورٹ سسٹم کو بہتر بنانے کے لیے کی جانے والی کوششوں پر روشنی ڈالی۔

رپورٹ کے مطابق سائیکیٹرک ایسوسی ایشن نے خودکشی کے بڑھتے ہوئے رجحان پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ خودکشی کرنے والوں میں خواتین سے زیادہ تعداد مردوں کی ہے۔ایسوسی ایشن کے مطابق اس انتہائی قدم اٹھانے والوں میں سے 70 فیصد کی عمریں 15 سے 29 سال کے درمیان ہیں جب کہ خودکشی ملک میں نوجوانوں کی موت کی چوتھی بڑی وجہ بن چکی ہے۔ماہرین نے عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او)کی سال 2019 کی رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ مذکورہ سال میں پاکستان میں 19 ہزار 331 افراد نے خودکشی کی۔ ان میں 14 ہزار 771 مرد جب کہ 4 ہزار 560 خواتین شامل ہیں۔

پاکستان میں دماغی صحت کے منظر نامے کے تجزیے کے مطابق تنا، اضطراب، ڈپریشن، منشیات کا استعمال، خودکشی کے خیالات، جارحیت، ناامیدی، بے بسی اور اعتماد کی کمی پاکستان میں نوجوانوں کو درپیش ذہنی صحت کے سب سے اہم مسائل ہیں۔واضح رہے کہ پاکستان میں انتہا کی غربت، بے روزگاری، سماجی نا ہمواری، گھریلو جھگڑے جیسے دیگر مسائل لوگوں کو مایوس اور خودکشی کی جانب راغب کرنے والے بڑے عوامل میں سے ایک ہیں۔



کالم



صدقہ‘ عاجزی اور رحم


عطاء اللہ شاہ بخاریؒ برصغیر پاک و ہند کے نامور…

شرطوں کی نذر ہوتے بچے

شاہ محمد کی عمر صرف گیارہ سال تھی‘ وہ کراچی کے…

یونیورسٹیوں کی کیا ضرروت ہے؟

پورڈو (Purdue) امریکی ریاست انڈیانا کا چھوٹا سا قصبہ…

کھوپڑیوں کے مینار

1750ء تک فرانس میں صنعت کاروں‘ تاجروں اور بیوپاریوں…

سنگ دِل محبوب

بابر اعوان ملک کے نام ور وکیل‘ سیاست دان اور…

ہم بھی

پہلے دن بجلی بند ہو گئی‘ نیشنل گرڈ ٹرپ کر گیا…

صرف ایک زبان سے

میرے پاس چند دن قبل جرمنی سے ایک صاحب تشریف لائے‘…

آل مجاہد کالونی

یہ آج سے چھ سال پرانی بات ہے‘ میرے ایک دوست کسی…

ٹینگ ٹانگ

مجھے چند دن قبل کسی دوست نے لاہور کے ایک پاگل…

ایک نئی طرز کا فراڈ

عرفان صاحب میرے پرانے دوست ہیں‘ یہ کراچی میں…

فرح گوگی بھی لے لیں

میں آپ کو ایک مثال دیتا ہوں‘ فرض کریں آپ ایک بڑے…