بدھ‬‮ ، 29 مئی‬‮‬‮ 2024 

شریف خلجی کا پیپلز پارٹی سے مستعفی ہو کر پی ٹی آئی میں شمولیت کا اعلان

14  اپریل‬‮  2024

کوئٹہ( این این آئی) پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی جنرل سیکر ٹری وقومی اسمبلی میں اپو زیشن لیڈر عمر ایوب نے کہا ہے کہ بلوچستان ہمارے ماتھے کا جھومر ہے سب سے پہلے بلوچستان کے مسائل کوحل کرنا ہوگا ، مشکل وقت میں پارٹی کے لئے قر بانیاں دینے والے ساتھیوں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیںآنے والا وقت پی ٹی آئی کا ہے ۔

یہ بات انہوں نے اتوارکو کوئٹہ میں پی ٹی آئی کے صوبائی صدر دائود شاہ کے ہمراہ پارٹی میں شریف خان خلجی کی شمو لیت کے موقع پر پریس کانفرنس کر تے ہوئے کہی۔ اپو زیشن لیڈر عمر ایوب نے کہا کہ تحفظ آئین پاکستان کے بلوچستان میں دو کامیاب جلسے ہوئے خراب موسم اور انتظامیہ کی مداخلت کے باوجود ہم نے کامیاب جلسے کئے ، شریف خلجی مشکل وقت میں پارٹی میں واپس آرہے ہیں جس پر سب انہیں فخر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، شریف خلجی کو پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کر نے پر خوش آمدید کہتا ہوں۔ انہوں نے کہاکہ فارم 47 کے بیساکھیوں پر کھڑے حکومتوں کو عوام کا سیلاب بہا کر لے جائیں گی قیدی نمبر 804 نے عوام کو شعور دیا ہے قاسم سوری اور سالار کاکڑ سخت دور سے گزر رہے ہیں میں قاسم سوری اور سالار کاکڑ کو خراج عقیدت پیش کرتا ہوں۔

انہوں نے کہاکہ آنے والا وقت پی ٹی آئی کا ہے اسلام آباد کے 6 ججز کو زدوکوب کیا جارہا ہے لور جوڈیشری کو بھی پریشرائز کیا جارہا ہے بشرہ بی بی عمران خان کی کمزوری نہیں بلکہ قوت ہے ۔ انہوں نے کہا کہ بلوچستان ہمارے ماتھے کا جھومر ہے سب سے پہلے بلوچستان کے مسائل حل کرنا ہوگا پھر باقی پاکستان کا مسائل کو حل کرنا ہوگا تحریک تحفظ آئین پاکستان اس حکومت کو اپنے لپیٹ لے کر ریگا۔

اس موقع پر پیپلز پارٹی کے رہنماء شریف خلجی نے پیپلز پارٹی سے مستعفی ہونے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ میں پاکستان تحریک انصاف میں شامل ہونے کا اعلان کرتا ہوں 8 فروری 2024 کو الیکشن نہیں بلکہ سلیکشن ہوئی ہے بلوچستان میں پیپلز پارٹی کی حکومت ہونے کے باوجود مستعفی ہو رہا ہوں میرا دلی خواہش ہے کہ غریبوں کی مدد کروں۔ شریف خلجی نے کہا کہ فارم 47 کے وزیر اعظم اور بانی پی ٹی آئی میں بہت فرق ہے ہم سب نے جابرانہ نظام کے خلاف اٹھنا ہے مجھے پی ٹی آئی میں شامل نہ ہونے کے لئے بلوچستان حکومت فنڈز دینے کی آفر بھی کی۔



کالم



ٹینگ ٹانگ


مجھے چند دن قبل کسی دوست نے لاہور کے ایک پاگل…

ایک نئی طرز کا فراڈ

عرفان صاحب میرے پرانے دوست ہیں‘ یہ کراچی میں…

فرح گوگی بھی لے لیں

میں آپ کو ایک مثال دیتا ہوں‘ فرض کریں آپ ایک بڑے…

آئوٹ آف دی باکس

کان پور بھارتی ریاست اترپردیش کا بڑا نڈسٹریل…

ریاست کو کیا کرنا چاہیے؟

عثمانی بادشاہ سلطان سلیمان کے دور میں ایک بار…

ناکارہ اور مفلوج قوم

پروفیسر سٹیوارٹ (Ralph Randles Stewart) باٹنی میں دنیا…

Javed Chaudhry Today's Column
Javed Chaudhry Today's Column
زندگی کا کھویا ہوا سرا

Read Javed Chaudhry Today’s Column Zero Point ڈاکٹر ہرمن بورہیو…

عمران خان
عمران خان
ضد کے شکار عمران خان

’’ہمارا عمران خان جیت گیا‘ فوج کو اس کے مقابلے…

بھکاریوں کو کیسے بحال کیا جائے؟

’’آپ جاوید چودھری ہیں‘‘ اس نے بڑے جوش سے پوچھا‘…

تعلیم یافتہ لوگ کام یاب کیوں نہیں ہوتے؟

نوجوان انتہائی پڑھا لکھا تھا‘ ہر کلاس میں اول…

کیا یہ کھلا تضاد نہیں؟

فواد حسن فواد پاکستان کے نامور بیوروکریٹ ہیں‘…