’’مجھے یہاں سے نکالو،میں یہیں رہا تو میری لاش ہی جائیگی‘‘ نوازشریف اڈیالہ جیل میں گالیاں بکنے لگے،دم گھٹنے کے بہانے پرجب ڈاکٹرز کو بلایا گیا تو جانتے ہیں انہوں نے سابق وزیر اعظم کو کیا جواب دیا؟

  جمعرات‬‮ 19 جولائی‬‮ 2018  |  11:46

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک)مجھے یہاں سے نکالو، اگر میں یہاں رہ گیا تو یہاں سے میری لاش ہی جائے گی۔میری موت کےذمہ دار یہی ہوں گے۔نوازشریف اڈیالہ جیل میں چیخنے چلانے لگے ۔سینئر صحافی غلام حسین کا دعویٰ ۔نجی ٹی وی پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے غلام حسین کہتے ہیں کہ نواز شریف نے کہا کہ میری چھاتی پر مجھے بوجھ محسوس ہو رہا ہے، خدا کے واسطے ڈاکٹرز کو بلاؤ ۔ میرا ہارٹ فیل ہونے والا ہے۔ میں انہی حالات میں یہاں رہا تو مجھے کچھ ہو جائے گا۔جب ڈاکٹرز کو بلایا گیا تو انہیں بتایا گیا کہ آپ

بالکل ٹھیک ہیں ۔چوہدری غلام حسین نے کہا کہ نواز شریف جیل میں کبھی رونا شروع کر دیتے ہیں اور کبھی گالیاں دینا شروع کر دیتے ہیں اور کہتے ہیں کہ ان سب کو دیکھ لیں گے،معلوم ہوا کہ کہ  ن لیگ کی جانب سے وکلا کو ہدایت کی جائےگی کہ وہ کوئی ایسا کیس بنائیں جس میں کہا جائے کہ نواز شریف کو میڈیکل بنیادوں پر  دل کے عارضہ میں مبتلا ہونے کی بنیاد پر جیل سے نکالا جائے۔ اس منصوبے پر کام بھی شروع کردیا گیا ہے۔

موضوعات:

آج کی سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں